Keine Excel-Daten
VReclik
Hallo Support,Mir werden keine Daten im Excel-Sheet angezeigt, wenn ich auf eins der Felder klicke. Z.b. TotalLC.
Stattdessen wird mir dann die Bezeichnung im Excel-Sheet angezeigt.
Habe in FAQ Interessantes gefunden, dass sich der Name der Cubes geändert hat: xxx_mySAPDatabase.
Doch leider funktioniert es immer noch nicht, danach. (s. Anlagen.
Danke und Gruß
Volker Reclik
Anders Olsson
Hello Volker,Please contact support so we can take a look at this in a Teamviewer session.
Contact details are here:
[url="http://www.coresystems.ch/%C3%BCbersicht_support"]http://www.coresystems.ch/%C3%BCbersicht_support[/url]
Regards,
Anders
VReclik
Thanks for reply.Im Management Studio gibt es nach der Installation des Cubes zeitgesteuerte Aufträge, die den Cube füllen.
Dies muss nach Installation am besten manuell passieren oder mindestens einen Tag warten bis die Jobs liefen.
Anders Olsson
Hello Volker,I don't know what licence you have - if it's only a demo licence only data for 3 months will be available. By default the "From Date" in the installer is set to 1 January 2001. That means data from 1 January - 31 March 2001 will be available. From your screenshot I see that your database is a demo from SAP - in those there are no transactions before 2006. You can reinstall the cube using the wizard and specify a From Date where you know there are transactions in the database.
Regards,
Anders Olsson
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